UKK

Usein kysyttyä

Korpeen favicon
  • Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

    Voit soittaa, tekstata, meilata - Ota yhteyttä sinulle sopivimmalla tavalla.

  • Sain lahjaksi Korpeen-lahjakortin. Miten voin käyttää sen?

    Lahjakortissa on koodi, jonka voit käyttää tilaukseesi verkkokaupassamme. Syötä koodi Tilaus-sivulla Käytä koodia -kohtaan, jonka jälkeen lahjakortin nimi, arvo ja määrä ilmestyy tilaukselle. Kuittaa lahjakortin käyttö Lisää-painikkeella. Jos lahjakortin koodi on kertakäyttöinen, niin koko summa käytetään samassa ostoksessa. Jos lahjakortin arvo ei riitä kattamaan koko tilausta, niin maksat vain erotuksen.

  • Voinko tilata tuotteita ja palveluita puhelimitse tai sähköpostilla?

    Voit, mutta toivomme, että ensisijaisesti tilaukset tehdään verkkokaupan kautta.

  • Voinko tilata yrityksenä? Voinko saada laskun?

    Voit, tilauksen yhteydessä valitaan tekijäksi yksityishenkilö tai yritys. Jos haluat maksaa laskulla, tarjouksen isommasta tuotemäärästä tai tapahtumasta, niin lähetä meille tarjouspyyntö yhteydenottolomakkeella tai suoraan osoitteeseen info@korpeen.fi.

  • Mitä maksutapoja voi käyttää?

    Korpeen verkkokaupassa voi maksaa PayPal:llä, VISA ja Mastercard -luottokorteilla sekä suomalaisilla verkkopankeilla.

  • Missä verkkokauppanne sijaitsee?

    Korpeen verkkokauppa sijaitsee yksinomaan Aptual Commerce Oy:n hallinnassa olevassa palvelinympäristössä, joka on eristetty muista palvelimista. Palvelinympäristö on erittäin luotettavassa ja tietoturvallisessa Amazonin pilvessä.

  • Onko tilaaminen turvallista?

    Kyllä! Käytämme salattua HTTPS-yhteyttä, joten tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä. Alustamme SSL-rating on A+. Asiakkaiden luottokorttitietoja ei koskaan tallenneta palvelimelle, joten niitä ei ole myöskään mahdollista varastaa. Käytämme maksutapoina vain luotettuja ja teknisesti edistyksellisiä maksuvälittäjiä.

  • Miten tavaratilaukset toimitetaan?

    Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Postin välityksellä joko SmartPostiin tai kotiovelle.

  • Voinko tilata tuotteita toimitettavaksi Suomen ulkopuolelle?

    Et, toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

  • Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

    Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. Suuri osa tuotteistamme on omassa varastossamme.

  • En pääsekään osallistumaan tilaamaani aktiviteettiin, voinko peruuttaa palvelutilaukseni?

    Voit, katso peruutusoikeutta koskevat yksityiskohdat ehdoistamme.

  • En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani, saanko palauttaa sen?

    Kyllä, katso peruutuksia koskevat ohjeet ehdoistamme.

  • Onko tuotteen palautus ilmaista?

    Ei, asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista (posti- ja matkakulut, yms.).

  • Olen tyytymätön palveluunne/tuotteeseenne. Miten voin tehdä valituksen (reklamaation)?

    Katso reklamaation tekemistä koskevat ohjeet ehdoistamme.

  • Voinko ottaa koiran mukaan Tentsile-majoitukseen?

    Et, lemmikkieläimet eivät ole sallittuja telttamajoituksissamme.

  • Voinko ottaa lemmikkieläimeni mukaan alueelle, jossa toteutatte palveluitanne?

    Lemmikkieläimet ovat lähtökohtaisesti sallittuja ulkoaktiviteeteissa, mutta niiden kanssa on noudatettava voimassa olevaa lainsäädäntöä (pidettävä kytkettynä taajamissa ja kuntopoluilla, jätökset kerättävä hoidetuilta alueilta, pidettävä pois yleiseltä uimarannalta, jne.)